BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

My Fans

These are what I want!

  • 1) Attending VUW Graduation Ceremony - Dec 2012
  • 2) Work harder during my final year at IPSAH
  • 3) Gain higher salary
  • 4) Buy a big house for my family
  • 5) Bring my family to Mecca for HAJI
  • 6) Getting married
  • 7) Get involved in farming
  • 8) Wanna have a tiger as a pet
  • 9) Owner of a well-known restaurant ''BuBu In De HouSE''

Wednesday, September 10, 2008

''HAri ini DAlam SEjAraH - (bULAn RamADhan)




Tersebutlah kisah......di waktu senja yang indah dengan ciptaan ilahi...

kedengaran perut yang meronta2 kerana lapar...

hilai tawa roomate sebelah...(mengigau tu...x pun kena rasuk...)

Jam di tangan ku hampir pukul 7.27 ptg.....

adui, cepatlah berbuka...

aku udah lapar bangat ni...

x tahan nafsu aku tgk lauk ayam masak kari....

teringat plak kat rumah...

ble makan mcm2 lauk...sume sedap2....

maklumlah masakan mak....

bg aku, x de chef yg ble lawan mak kita masak....

berbalik smule pda crita aku....

tgh syok chatting dgn zack....

tetibe aku terdengar satu alunan yang sangat merdu dan mengasyikkan....

itulah alunan yg ku tunggu dan mampu membuka selera makan aku.....

alhamdulillah, dah azan rupenya....

ape lagi kalut la si roomate aku(jue)...

sibuk dia angkat rice cooker and sediakan pinggan.....

itulah roomate yang rajin dalam mengupas bawang2 and mcm2 benda lain untuk aku....

setelah siap dia angkat sume makanan.....



ble buka je tudung rice cooker....

kite org terkesima sebentar....

oh my god!!!! adakah ini dugaan???

nak dipendekkan cerita...

aku terlupe nak tekan suis mase nak masak nasi....

muahahahahaha...ntah ape2 la aku ni...

nyanyuk tul....usia muda lagi...

si jue and aku just makan kacang je dgn air...

mcm org kebulur...

selepas tu, kena la tnggu nasi masak dulu....

akhirnya, tepat pukul 7.50 ptg....

masing2 terkejut dengar bunyi suis..

yeye...kite org bersorak keriangan....

nasi da masak....alhamdulillah, ble le melantak skunk ni....yummy!!!!!!!!


...ItuLAh dia KIsah PengHUni Blok F bILIk F349 Di bulan RamaDHAn AL-MUBARAK.....

3 response (s):

adaliciOus said...

aku dapat bayangkan 2 makhluk kebuluran.
hahahaha.. =D

Cx Bob said...

hahaa..
singgah la bilik sy..
ade byk sisa2..
hahahaa

[z@ck] said...

erm..i wonder..
x penah guna rice cooker ke..
hehehe