BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

My Fans

These are what I want!

  • 1) Attending VUW Graduation Ceremony - Dec 2012
  • 2) Work harder during my final year at IPSAH
  • 3) Gain higher salary
  • 4) Buy a big house for my family
  • 5) Bring my family to Mecca for HAJI
  • 6) Getting married
  • 7) Get involved in farming
  • 8) Wanna have a tiger as a pet
  • 9) Owner of a well-known restaurant ''BuBu In De HouSE''

Thursday, September 18, 2008

''SeLAmat HAri RaYa AidilFitRi...la..la..la..la.....''




''Berlalu la sudah ramadhan, sebulaN berpuasa.....

Tiba syawal kita rayakan, dgn rasa gembira.....''

alhamdulillah, raya dah nak dekat...

bak kata org putih, just around the bushes...

ops silap la...just around the corner....

x sabar plak aku rse nak balik rumah...

aku nak buat biskut raya dgn adik aku...

tapi tahun ni mcm x lengkap famili aku...

cz kakak aku x dapat cuti...

dia duk nun jauh di sana...sabah mbak...

mintak2 dia jgn nangis mse nak raya nanti....

dh le x pernah jauh dr keluarga...

tapi dia pegi raya dekat keningau, sabah....

rumah bakal abg ipar aku nanti....

aku..hehehe..single but not available....

erm...baju raya aku x de lagi ni...

x tau nak beli baju ape....

yang penting smlm aku da shopping baju raya tuk famili...

makin membuak2 dlm hati ni nak balik rumah...

cz nak tgk famili aku pakai baju yg aku beli....

mesti dia orang hepi kan...

maklum la baju yg anak lelaki dia beli....

lebih2 lagi adik aku yg kecik skali....

x sabar nak tgk dia pakai baju melayu yg aku beli...

skunk ni..hati pun dah lega...

cz assignment da tamat...

cuma tnggal test lds jek lagi...

bkn tu je, agama pun ada test....

tapi soalan subjektif jek...

gerenti, sume ble jawab nyer...

jgn suruh kite org translate hadis sudah la...

memang ternganga mulut budak2 ni nanti...

tapi kena ingat....

raya tetap raya....

safety first....

lepas raya nanti da sibuk tuk revision...

so, jge la kesihatan masing2....

ade mase, study la kat rumah...

hehehe...sibuk je aku ni nak nasihatkan orang...

aku sendiri pun lupa...

ala..rilex ah lumrah alam...

manusia memang pelupa...

tapi jgn la lupa nak sembahyang plak....

tu memang kewajipan kita sebagai seorang muslim...

''Solat itu tiang agama...''

kalu kita x solat, maknanya runtuh la agama kita...

stu lagi, sia2 la ibadah puasa kita..x gitu????

so, bulan puasa ni la kalu kita ada azam nak berubah...

tp jgn berubah dari baik ke jahat plak...

jangan setakat hangat2 tahi ayam plak....

or sekadar melepaskan selesema di telaga plak...

tu je nasihat aku kali ni untuk tatapan umum....

sekian, wassalam...ku undur diri....


P/S: sebenarnya aku x de topik nak cakap...so merepek je la sana sini...

2 response (s):

naufal@ajoy said...

hello,anda telah di tag oleh saya..answer all the questions from my page...

Muhammad Azli Shukri said...

jangan lupa solat malam, 10 malam terakhir ini..