BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

My Fans

These are what I want!

  • 1) Attending VUW Graduation Ceremony - Dec 2012
  • 2) Work harder during my final year at IPSAH
  • 3) Gain higher salary
  • 4) Buy a big house for my family
  • 5) Bring my family to Mecca for HAJI
  • 6) Getting married
  • 7) Get involved in farming
  • 8) Wanna have a tiger as a pet
  • 9) Owner of a well-known restaurant ''BuBu In De HouSE''

Friday, April 24, 2009

'' Bestnya kalu duk kat rumah.....''



erm, ble dengar ramai je yang balik...

rasa macam nak balik jugak lah...

tapi bila aku fikir balik, banyak gile kos yg diperlukan....

kalau la aku ada kenderaan sendiri, tiap2 minggu ble balik...

ceh, pikir pasal kenderaan konon...

lesen moto and kereta pun aku x de...

yang aku ada hanyalah lesen basikal n lesen naik bas ekspress...

mase balik ari tu, aku ada la sempat tangkap gamba dekat pantai KEMASEK...

tu pun satu hari sebelum balik ke IPSAH...

ramai sangat sedara aku datang kat rumah...

x sempat nak gi picnic dengan family sendiri...

x banyak pun gamba aku amik, ni jek....



P/S: Cuba korang tengok gambar ni betul2, nampak macam orang perempuan mengandung!!!
Nenek aku cakap ade sumpahan di sebalik kejadian ni...ish, nenek aku ni...
macam2 dia tau, maklum la orang tua2...ade je cerita2 rakyat...



P/S: Ha...ni gambar aku amik masa senja, dah dekat nak balik rumah, sempat lagi..
nampak macam bukit yg penuh dengan pokok..sebenarnya bukit ni terdiri daripada
batu-batu besar yang bercantum...pastu ade la pokok2 yg tumbuh...



P/S: Ni la adik aku paling bongsu sekali, panggil dia ''KIMI''....
adik aku ni agak hyperactive, pantang orang x de, dia panjat pokok mempelam...
tengok tu, seronok dia berlari2 dekat pantai....nasib baik dia x panjat bukit
tu!!!...



P/S: Sape yg amik gambar ni ah???? korang mesti tau kan....



P/S: Adoooi, letih nya duk melakar nama-nama ni....hehehe, ni nama mak n ayah aku!!



P/S: Aik, apsal tinggal nama kakak aku je ni....mana tuan empunya diri ni???
ops, aku lupa la, masa amik gambar ni, kakak aku x de la, dia kan belajar kat
UMS...mana dia balik...isk..isk..isk..sedih betul lah...rindu bangat sama kamu!!



P/S: Ha, ni kalau korang x kenal, x tau la...''THIS IS FARID AZIZ!!'' x tau nak
posing cam ne, ni je idea yang terlintas di fikiranku saat ini....



P/S: Ha, ni adik perempuan aku, nama dia ''ANIS'', sangat patuh pada abangnya,
tetapi x suka dengar cakap kakak dia....ntah la selalu je gaduh...
tapi ''AIR DICINCANG X KAN PUTUS ''



P/S: Amboi, bukan main lagi Kimi posing, mengalahkan abang dia...
x ble jadi ni, ade pencabar rupanya....



P/S: Ni la salasilah keluarga aku, pandai2 je buat graphic organiser, maklum la
dah belajar literature kan....



P/S: Nak tau kenapa nama alamat rmh aku, ''LORONG NYIOR SEPOHON''...sebenarnya dulu
dekat kg aku, ade sepohon je pokok nyior or kelapa tumbuh atas batu ni!!!



P/S: Ni just gambar pemandangan je....ntah la x tau nak comment ape, ade mase datang
lah bercuti di kampung aku....VISIT KEMASEK 2010...

2 response (s):

adalicious said...

pulau mengandung tuuu.. nmpk menyeramkan la

mR SyamEL said...

pulau 2 mengandung kembr ke?
besar semcam je?