BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

My Fans

These are what I want!

  • 1) Attending VUW Graduation Ceremony - Dec 2012
  • 2) Work harder during my final year at IPSAH
  • 3) Gain higher salary
  • 4) Buy a big house for my family
  • 5) Bring my family to Mecca for HAJI
  • 6) Getting married
  • 7) Get involved in farming
  • 8) Wanna have a tiger as a pet
  • 9) Owner of a well-known restaurant ''BuBu In De HouSE''

Thursday, April 30, 2009

Berfikir sejenak.....



P/S: hehehe...aku minat gile kat zac efron ni...tu yang buat aku berfikir ni, kalau la aku dapat peluang lawan basketball dengan dia, sape yang menang ek? tapi kalu tengok cite High School Musical, dia memang pandai main basketball pun...cnfirm la aku kalah, tengok saiz badan pun dah tau (nada merendah diri)...nak lari kuat pun aku x larat, ape tah lagi nak lompat..silap hari bulan ''BEDEBUK'' aku jatuh...mcm nangka busuk hahaha...tapi aku rasa, kalau bab posing cnfirm aku menang (In Malaysian Context)...


Yang Kuat Perasan,

(Farid @ Bubu)

4 response (s):

mamma mia! said...

farid aziz will win dis game!! oyehh!!!

Mr Daha said...

Ha3.. gamba dah stylo.. cuma xda bola je.. Kalo x mesti dah sama dah. :D

adalicious said...

hahaha. hero rounders pn jadi la..

Cx Bob said...

suh la juwe lawan..
haha